Çocuklarimiz neden basarisiz oluyor?..
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Çocuklarimiz neden basarisiz oluyor?..
Çocuklarimiz neden basarisiz oluyor?..
Bir gün ormandaki hayvanlar bir araya gelip okul açmaya karar verirler.
Bir tavşan, bir kuş, bir sincap, bir balık ve yılan balığı yönetim kurulunu
oluşturdu.
Tavşan, müfredatta koşmanın bulunmasını istemektedir.
Kuş, uçmanın dahil olmasını, balık yüzmenin dahil olmasını ve sincap, ağaca
tırmanmanın mutlaka zorunlu dersler arasında olması gerektiğini
söylemektedir.
Bütün bunları bir araya getirip, bir müfredat programı yaptılar ve bütün
hayvanların bu dersleri görmesini istediler.
Tavşan koşu dersinden A alıyor olmasına rağmen, ağaca tırmanmak onun için
çok ciddi bir sorundu. Sürekli kafa üstü düşüyordu. Bir süre sonra beyni
hasar gördü ve eskisi gibi koşamadı. Artık koşuda A almak yerine, C
alıyordu. Ve tabii, ağaç tırmanmada ise her zaman zayıf alıyordu.
Kuş, uçmada çok başarılıydı, ama sıra toprak kazmaya geldiği zaman, o kadar
başarılı değildi. Sürekli gagasını ve kanatlarını kırıyordu. Bir süre sonra
toprak kazma notu hala F olmasına rağmen, uçma notu C' ye düşmüştü. O da
ağaca tırmanmada çok zorlanıyordu.
Sonuçta sınıf birincisi olan hayvan her şeyi yarım yapabilen, geri zekalı
yılan balığı oldu.
Ancak eğitimciler çok mutluydu, çünkü herkes bütün dersleri görüyordu. Ve
buna "geniş tabanlı eğitim sistemi" dediler.
OSHO'nun "Sezgi" kitabından alintidir
Bir gün ormandaki hayvanlar bir araya gelip okul açmaya karar verirler.
Bir tavşan, bir kuş, bir sincap, bir balık ve yılan balığı yönetim kurulunu
oluşturdu.
Tavşan, müfredatta koşmanın bulunmasını istemektedir.
Kuş, uçmanın dahil olmasını, balık yüzmenin dahil olmasını ve sincap, ağaca
tırmanmanın mutlaka zorunlu dersler arasında olması gerektiğini
söylemektedir.
Bütün bunları bir araya getirip, bir müfredat programı yaptılar ve bütün
hayvanların bu dersleri görmesini istediler.
Tavşan koşu dersinden A alıyor olmasına rağmen, ağaca tırmanmak onun için
çok ciddi bir sorundu. Sürekli kafa üstü düşüyordu. Bir süre sonra beyni
hasar gördü ve eskisi gibi koşamadı. Artık koşuda A almak yerine, C
alıyordu. Ve tabii, ağaç tırmanmada ise her zaman zayıf alıyordu.
Kuş, uçmada çok başarılıydı, ama sıra toprak kazmaya geldiği zaman, o kadar
başarılı değildi. Sürekli gagasını ve kanatlarını kırıyordu. Bir süre sonra
toprak kazma notu hala F olmasına rağmen, uçma notu C' ye düşmüştü. O da
ağaca tırmanmada çok zorlanıyordu.
Sonuçta sınıf birincisi olan hayvan her şeyi yarım yapabilen, geri zekalı
yılan balığı oldu.
Ancak eğitimciler çok mutluydu, çünkü herkes bütün dersleri görüyordu. Ve
buna "geniş tabanlı eğitim sistemi" dediler.
OSHO'nun "Sezgi" kitabından alintidir
Geri: Çocuklarimiz neden basarisiz oluyor?..
guselmiş...yine bir sosyal mesaj
cocuunuzun neye yeteneği varsa ona yönlendirin!!
cocuunuzun neye yeteneği varsa ona yönlendirin!!
Geri: Çocuklarimiz neden basarisiz oluyor?..
ee ne yapalım adımız sosyal msjcıya cıktı bari ona uygun davranıslarda bulunuyum demi
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz